۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۱۳:۴۵

ساجدی نیا در پاسخ به مهر:

بزودی اخبار جدیدی از سارقان مجسمه های تهران اعلام می کنیم

بزودی اخبار جدیدی از سارقان مجسمه های تهران اعلام می کنیم

رئیس پلیس نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه تیمی ویژه در آگاهی تهران بزرگ تشکیل شده تا پرونده سرقت مجسمه های تهران را پیگیری کند، گفت: بزودی نتایج تحقیقات پلیس در مورد این سرقتها را اعلام می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ساجدی نیا در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در مورد آخرین اقدامات پلیس برای یافتن سارقان مجسمه های ربوده شده در شهر تهران افزود: از روز گذشته که شهرداری اقدام به شکایتی مبنی بر به سرقت رفتن 10 مجسمه در تهران کرده پلیس آگاهی تهران اقداماتی به منظور شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کرده است.

وی ادامه داد: تا قبل از روز گذشته هیچ شکایتی مبنی بر مفقود شدن مجسمه ها به پلیس گزارش نشده بود ولی از چهار روز گذشته که این موضوع در پایتخت مطرح شد پلیس تیم ویژه ای را برای دستگیری سارقان و کسب علت سرقت سریالی مجسمه های تهران آغاز کرد.

ساجدی نیا گفت: در حال حاضر پلیس آگاهی به نتایج مطلوبی در این خصوص رسیده که در روزهای آتی اعلام می شود.

وی افزود: در روز گذشته ( شنبه ) با سرقت مجسمه استاد معین تعداد مجسمه های به سرقت رفته در تهران به 10 مورد رسید که ارزش ریالی این مجسمه ها حدود 100 میلیون تومان بوده ولی از نظر ارزش هنری برای پلیس بسیار حائز اهمیت است.

وی در پاسخ به اینکه چرا پلیس در پارکها متوجه سرقت این مجسمه ها نشده ادامه داد: در تمام پارکها پلیس به صورت ثابت حضور ندارد بلکه در برخی از آنها به صورت گشت سواره یا پیاده حضور می یابد و علاوه بر این در گذشته نیز مواردی از جابجایی مجسمه ها و تندیسها از پارکها بوده که توسط مسئولان شهرداری صورت گرفته است بر همین اساس تا زمانی که شکایتی صورت نگیرد پلیس بنا را بر جابجایی مجسمه ها از سوی شهرداری می گذارد.

کد خبر 1075157

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha